Контрольні роботи 7 А клас


                                                                         30.04.2020
                                      Літературний детектив. Світова новела.
                                                         Контрольна робота

                                     за творчістю Е. А. По,  А. Конан Дойла, О.Генрі. )


                                       Інструктаж із виконання контрольної роботи.
1.                  Приготуйте аркуш у лінію.

2.                  Зверху запишіть своє прізвище, ім’я, клас.

3.                  Нижче напишіть дату та вид роботи:

                                                 Тридцяте  квітня
                                                     Контрольна робота                                                   
                           Літературний детектив. Світова новела.

4.                  Оберіть та запишіть свій варіант (як ви сидите за партами в школі)

5.                  Уважно прочитайте завдання свого варіанту.

6.                  Виконуйте завдання спочатку у чернетці, а потім  - у чистовику.

7.                  Уважно читайте завдання до кожного питання, ретельно перевіряйте написане.

8.                   Зробіть фото виконаної роботи та перешліть учителю.

9.           Аркуш із виконаною контрольною роботою вкладіть у робочий зошит із 
              зарубіжної літератури. Після карантину цю роботу здасте вчителю (тобто мені)

                  Не хвилюйтеся, працюйте спокійно. Часу на роботу вистачить.
                                                       Бажаю всім успіху!          


                                                                         Варіант   1
          Початковий і середній рівні
1.      Поштовхом до початку пошуків піратського скарбу Леграном є знайдені…
              А карта; Б заповіт; В криптограма; Г щоденник.
2.     «Спілка рудих» була заснована…
  А як прикриття для пограбування банку;
        Б щоб видобувати золото з відходів виробництва; 
        В для розслідування резонансних злочинів; 
        Г для культурно-просвітницької роботи.
3.      У новелі О. Генрі «Дари волхвів» гребінці і ланцюжок …
А показали силу кохання; 
       Б познайомили героїв; 
       В посварили героїв; 
       Г стали предметом злочину.
4.     Що цікавого для злочинців було в конторі містера Вілсона?
а) багато грошей;
б) льох;
в) красива донька.
5. Прочитайте слова Сью, звернені до Джонсі: 
«Ах, сонечко, це і є шедевр Бермана…» Що саме назвала шедевром Сью?:
               А портрет Джонсі;       Б листок плюща;    В статую Свободи
6.  Що продала Делла?

а) волосся;     б) сумку;    в) годинник.


Достатній рівень


7.   Установіть відповідність.
    
Літературний термін
А  Розповідач
Б   Точка зору
В   Новела
Г   Літературний детектив
                    Визначення
1 Невеликий за обсягом твір, у якому йдеться про незвичайну пригоду.
Цей твір схожий на оповідання, але відрізняється від нього напруженим
сюжетом, для якого характерний стрімкий розвиток і несподіваний фінал.
2  Вигадана автором особа, від імені якої в епічному творі зображено
події та персонажі.
 Ця особа сприймається як літературна постать, котра зазвичай постає
   водночас автором і персонажем.
3 Різновид пригодницької літератури, в якому послідовно розкривається
     певна заплутана таємниця, пов’язана зі злочином і його розслідуванням.
4 Оцінювання подій та персонажів з позиції автора або дійової
     особи (чи кількох дійових осіб) твору.
5 Зіткнення в художньому творі протилежних поглядів
 (позицій, ідей, інтересів),що призводить до загострення
    суперечностей, активних дій і боротьби.

8.   Установіть відповідність.

Уривок з твору
А    Це було в травні. А в листопаді нечемний і недобрий чужинець,
 якого лікарі звали Пневмонією, почав никати колонією, торкаючись  
одного,то другого своїми крижаними пальцями.

Б    Делла тричі перелічила гроші. Один долар вісімдесят сім центів.
   А завтра Різдво.

В    Коліна його штанів — ось що цікавило мене. Ви, мабуть,
 і самі помітили, які вони в нього зношені, м’яті, брудні.
  Вони свідчили про довгі години копання.
                        Назва твору
1        Г.Уеллс «Чарівна крамниця»
2        Р.Акутагава «Павутинка»
3        О.Генрі «Дари волхвів»
4        А. Конан Дойл «Спілка рудих»
5        О.Генрі «Останній листок»

             Високий рівень
             Напишіть міні-твір на одну з тем:
1.      На прикладах прочитаних творів доведіть, що людяність і здатність
відчувати чужий біль не залежить від статків і соціального стану людини.
2.      На прикладах прочитаних творів доведіть, що письменники одними з
найкращих людських почуттів вважають самовіддане кохання,
співчуття та милосердя.
        У міні-творах посилайтеся на вивчені твори.


                              Варіант   2
1.      Твір Е. По «Золотий жук» названий так тому, що…
А знайдений скарб піратів був великим зливком золота, відлитим
у формі жука;
Б малюнок із зображенням золотого жука наштовхнув героя на думку
   про пошук скарбів піратів;
В під час того, як спіймали жука, був знайдений шматок пергаменту
      із зашифрованим місцем скарбу;
Г золотий жук – це прикраса пані, яка розповіла героєві
     про скарб піратів і ймовірне місце його знаходження.
2.      Пістрява стрічка в однойменному творі А. Конан Дойла – це…
А яскравий шарф вітчима; 
Б болотяна гадюка; 
В хвіст молодої тигриці; 
Г мотузка, якою огороджують місце пригоди, аварії.
3.      «Колись я намалюю шедевр, і ми всі виберемося звідси…».
  Кому з героїв новели О.Генрі «Останній листок» належать ці слова?
        А Сью;     Б Джонсі;      В Берманові;    Г лікареві.
4.      Що треба було робити в спілці рудих?
А) приймати відвідувачів у призначений час;
Б) переписувати "Британську енциклопедію";
В) перевіряти всіх рудих та записувати їхні адреси.
5. Що купив Джім на подарунок Деллі?

а) набір гребінців;   б) духи;     в) каблучку.
6. З поданого переліку оберіть неправильше значення.
Який сенс має назва твору «Останній листок»?:
                  А остання надія Джонсі на життя;
                  Б остання мистецька робота Бермана;
                  В останній шанс на виліковування Джонсі;
                  Г остання спроба Сью заробити гроші.



Достатній рівень

7.     Установіть відповідність.
    
Літературний термін
А  Розповідач
Б   Точка зору
В   Новела
Г   Літературний детектив

            Визначення
1 Невеликий за обсягом твір, у якому йдеться про незвичайну пригоду.
 Цей твір схожий на оповідання, але відрізняється від нього
напруженим сюжетом, для якого характерний стрімкий розвиток
 і несподіваний фінал.
 Вигадана автором особа, від імені якої в епічному творі зображено
події та персонажі.
Ця особа сприймається як літературна постать, котра зазвичай постає
водночас автором і персонажем.
3 Різновид пригодницької літератури, в якому послідовно
 розкривається певна заплутана таємниця, пов’язану зі злочином
 і його розслідуванням.
4 Оцінювання подій та персонажів з позиції автора
або дійової особи (чи кількох дійових осіб) твору.
5 Зіткнення в художньому творі протилежних поглядів
 (позицій, ідей, інтересів), що призводить до загострення суперечностей,
 активних дій і боротьби.

8.    Установіть відповідність.

Уривок з твору
А   З моєї розповіді ви зможете зробити висновок, що наше життя
моєї  бідолашної сестри Джулії і моє – було не дуже приємним.
Б    Але до відома мудреців наших днів слід сказати, що з усіх,
хто робив подарунки,
ці двоє були наймудріші. З усіх, хто приносить і приймає дари,
наймудріші тільки такі, 
як вони.
В   Але, отямившись, я раптом виразно пригадав, що,
коли я починав малювати жука, на звороті пергаменту ніяких обрисів 
не було.
  
                  
                         Назва твору
     1        Е. А. По «Золотий жук»
    2        А.Конан Дойл «Пістрява стрічка»
    3        Г.Уеллс «Чарівна крамниця»
    4        Р.Акутагава «Павутинка»
    5        О.Генрі «Дари волхвів»


Високий рівень

           Напишіть міні-твір на одну з тем:
1.На прикладах прочитаних творів доведіть, що людяність і здатність
відчувати чужий біль не залежить від статків і соціального
 стану людини.
2.На прикладах прочитаних творів доведіть, що письменники
 одними з найкращих людських почуттів вважають самовіддане кохання,
співчуття та милосердя.

У міні-творах посилайтеся на вивчені твори.




                              14.05.2020 
                             (12.45 -13.15 год) 
              Семестрова контрольна робота
                       із зарубіжної літератури
                                      Твір
      Мій улюблений літературний персонаж

                 Інструктаж до виконання
1. Приготуйте аркуш паперу в лінію.
2. Запишіть дату та вид роботи:
                                           Чотирнадцяте травня
                               Семестрова контрольна робота
                                                   Твір
                            Мій улюблений літературний персонаж

3. Згадайте, який вивчений на уроках зарубіжної літератури твір
 вам найбільше сподобався (оповідання, повість, поема, новела...).
Важливо! Мова йде про твори, вивчені в ІІ семестрі.
4. Перегляньте його у підручнику.Спробуйте відновити в пам'яті його зміст,
згадайте персонажів твору. Оберіть найулюбленішого.
5. Сформулюйте тезу, чому саме цей персонаж припав вам до душі.
6. Подумайте, чому навчає нас обраний вами твір.
7.Які висновки ви зробили, прочитавши його.
8. Твір повинен містити аналіз персонажа, а не переказ обраного вами твору.
9. Не забувайте, що ваше висловлювання повинно мати чітку структуру твору-роздуму.
10. Початок, основна частина, кінцівка повинні роз'єднуватися абзацами.
11. Обсяг твору  -    1-1,5 сторінки.

                  Орієнтовний план до твору ''Мій улюблений літературний герой''

1.Назва твору.
2. Прізвище, ім’я персонажа.
3.Місце проживання. 
4.Вік. 
5. Батьки, рідні.
6.Риси характеру. 
7. Поведінка, вчинки.
8.Стосунки з однолітками, дорослими, рідними.

9. Що саме мені подобається у цьому персонажі?
3.Чи хотів(ла) би я мати собі такого друга(подругу)?

 Увага! Перешліть контрольну роботу до суботи (16.05.2020)



    




Комментариев нет:

Отправить комментарий