23.03.2020
Тема. Тарас Григорович Шевченко "За сонцем хмаронька пливе", "Садок вишневий коло хати". Краса природи у творах Т.Шевченка.
Підручник: с.191-192, виписати в зошит визначення ліричний твір, персоніфікація (вивчити напам'ять). Виразно читати вірші на с.192-193; вірш "Садок вишневий коло хати" вивчити напам'ять.
Матеріал від учителя:
24.03.2020Тема. Павло Тичина "Не бував ти у наших краях", "Блакить мою душу обвіяла", "Гаї шумлять"
Підручник: с.194-198.
Матеріал від учителя: відео урок за темою
ДЗ. Виразно читати вірші П.Тичини, один на вибір вивчити напам'ять.
06.04.2020Тема. Основні відомості про Євгена Гуцала. Оповідання, особливості оповідання.
Матеріал у підручнику:
1. Стаття "Інтерв'ю з Євгеном Гуцалом" с. 199-200 (прочитати)
2. Виписати в зошити визначення оповідання та його ознаки - с.200.
ДЗ:
1. Прочитати з презентації виразно вірші та уривки з творів Є.Гуцала.
2.Вивчити визначення оповідання та його ознаки.
07.04.2020
Тема. Євген Гуцало. Оповідання "Лось".
Матеріал від учителя.
ДЗ:
1. Прочитати частину оповідання "Лось" на с.200-203.
2. Усно відповісти на питання на с.203.
21.04.2020
Тема. Є.Гуцало. Оповідання "Лось". Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня непідкупність у захисті гуманних переконань.
Робота за змістом оповідання на с.204-207
Пояснення вчителя
Хлопчики, зображені в оповіданні, мають узагальнювальне значення — вони втілюють сили добра. Незважаючи на юний вік, вони без вагань приймають рішення врятувати Лося, хоча він в декілька разів більший за них. Це їм вдається, але захистити тварину від жорстокості іншої людини виявляється нездійсненим. Трагічний фінал повісті наштовхує на думку про те, що людина — не тільки цар природи, але й, інколи, її найбільший ворог.
Шпичак в оповіданні є втіленням зла. Він жорстокий та черствий, Лось потрібен йому вбитим, щоб продати його роги та м’ясо. Шпичак навіть не вагається у своєму рішенні підстрелити Лося на очах у племінників, тому що впевнений — вони будуть на його боці. Його самовпевненість зрадила йому — хлопці не захотіли мати з ним справу. У фіналі оповідання він дуже хоче, щоб Лось ожив. Але не тому, що йому шкода вбиту ним тварину або його мучає сумління. Він лише злякався відповідальності, бо якщо діти повідомлять керівництву заповідника про цю подію, у Шпичака будуть великі неприємності.

Домашнє завдання:
1. Дочитати оповідання Є.Гуцала "Лось"
2. Усно перевірити себе за тестами:
2. Усно перевірити себе за тестами:
Тести.
1. Лось прокинувся, і нащулив вуха, бо:
А) у вогкому струмені вітру долинав сухий, різкуватий звук;
Б) не хотів більше спати;
В) був дуже цікавим.
2. Лось йшов до річки, знову захвилювався і насторожився, бо:
А) почув людські крики;
Б) побачив зграю хижаків;
В) раптом йому знов вчулося жалібне поскрипування гілляки.
3. Коли лось підійшов до ополонки, то:
А) на нього напали вовки;
Б) цієй миті річка під ним затріщала… – і він відчув, що дедалі глибше занурюється в льодяну кашу;
В) передумав пити воду і поверну все до берега.
4. Хлопчики, охопивши поглядом річку, побачили:
А) що в ополоні купається собака;
Б) не відразу помітили ополонку;
В) чоловік – рибалка робить ополонку.
5. Лось зовсім знесилився і байдуже спостерігав:
А) як підступають вовки, щоб схопити його;
Б) як наближаються діти;
В) як Іда лапатий сніг.
6. Лось деякий час ще продовжував бішти вперед, а потім упав на сніг, бо:
А) спіткнувся;
Б) знесилився і захотів перепочити;
В) пролунав постріл.
7. Голова лося лежала так, ніби:
А) тихо відпочивав після бою с кригою;
Б) прислухається до землі, чи далеко весна, чи скоро прийде;
В) принишк, затамувавши подих;
8. Хлопчик й не помітив, як:
А) підійшов до них дядько Шпичак;
Б) підкралися вовки, щоб напасти;
В) лось підвівся і побіг.
9. Діти не вірили, що:
А) вовки загризли лося;
Б) дядько Шпичак не причетний до вбивства;
В) лось був мертвий.
10. Дядько Шпичак пообіцяв хлопцям:
А) половину лося і ратиці;
Б) роги віддати і м’ясо;
В) вбити їх, якщо не мовчатимуть.
11. Шпичак боявся найбільше:
А) що не впорається з лосем;
Б) що вовки будуть перешкоджатимуть дорогу;
В) щоб діти не заявили охороні.
12. Цей твір повчає:
А) бути нахабним, егоїстичним;
Б) доброті, чуйності, допомозі одне одному;
В) не ділитись ні з ким своєю здобиччю.
3. Письмово: заповнити таблицю в зошиті (с.207 у підручнику, завдання№ 4)
Увага! 27 квітня буде проведена тестова контрольна робота за темою "Рідна Україна у творах письменників". Повторіть матеріал у підручнику на с.186-208. Ретельно підготуйтеся до роботи, бо на час виконання буде відведено 30 хв.
27.04.2020 5-й урок 12.00 -12.30 год
Тема. Контроль навчальних досягнень.
Тематична контрольна робота
"Рідна Україна у творах українських письменників"
3. Вірш "Люби природу не як символ"
Вчимося виразно читати поезії
1. Читання за відеорядом вірша "Дощ"
2. Виразне читання віршів М.Рильського ( у підручнику с.210-212)
Домашнє завдання:
1. Прочитати статтю у підручнику про М.Рильського (с.209)
2. Один із віршів М.Рильського (на вибір) вивчити напам'ять.
04.05.2020
Тема. Григір Тютюнник. Життя та творчість. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини в оповіданні "Дивак"
Вивчення нового матеріалу
Вступне слово вчителя
— Подивіться навколо себе. Що ви бачите? Усе це — дивовижний світ природи, і людина в ньому посідає важливе місце. Природа допомагає людині, існувати, а ми за це повинні бути вдячні їй та піклуватися про неї: не забруднювати річки, не вирубувати дерева, не вбивати диких тварин задля розваги. Ми — одне ціле з природою та повинні взаємодіяти з нею дуже шанобливо, тоді й вона буде прихильною до нас.
Багато письменників звертаються у своїй творчості до теми природи, але кожен описує її по-своєму, тому деякі описи навівають смуток, а інші — навпаки звертають увагу на найдрібніши деталі, які створюють прекрасний та неповторний образ. Хтось, описуючи природу, надає їй незвичайних барв та відтінків, що робить її майже фантастичною, а інший описує природу точно і лаконічно, такою як вона є. До таких митців належить і наш сьогоднішній гість — видатний український письменник Григір Тютюнник.
«В бору снігу мало. То там, то сям проглядає крізь порошу трава з примерзлими до землі зеленими чубчиками, стримлять низенькі пеньки з жовтуватою, немов старий мед, смілкою на зрізах. Тихо навкруги й затишно. Тільки часом шелесне по гіллі вальок снігу, струшений вітром з верховіття. Десь неподалік чути: цюк-цюк-цюк,— дятел порається» — саме так описує автор зимовий ліс у творі «Дивак». Здавалось би, звичайний опис, але зверніть увагу, як авторські порівняння для трави та пеньків прикрашають його, і, не псуючи його реальності, допомагають нашій уяві змалювати яскраву картину зимового лісу. І таких описів у творі дуже багато, я сподіваюсь, що вони пробудять вашу уяву і привернуть вашу увагу до твору «Дивак».
На сьогоднішньому уроці ми починаємо знайомитися з творчістю українського письменника Григора Тютюнника та його оповіданням "Дивак".
Коротко про автора
Оповідання "Дивак"
Аналіз оповідання «Дивак»
Тема
твору: розповідь
про ставлення Олеся до природи, власне світосприйняття, яке відмінне від діда
Прокопа.
Ідея
твору:
оспівування краси природи та гідне ставлення до неї крізь
призму розуміння маленького хлопчика Олеся.
Проблематика
твору:
- - єдність людини та
природи;
- - бережливе
ставлення до природи;
- - добро
та зло.
Композиція
твору:
Експозиція: дорога Олеся
до школи.
Зав'язка: непорозуміння
на уроці малювання між учителькою та учнем.
Розвиток
дій:
втеча з уроку, блукання верболозами, примирення з Федьком, зустріч із
дідом.
Кульмінація: розмова з
дідом, непорозуміння та образа.
Розв'язка: вечеря без
Олеся, сон хлопця, народження нового дня.
Жанр твору: оповідання
Теорія
літератури
Оповідання−невеликий за розміром
прозовий художній твір, у якому
описується одна чи кілька подій у житті героя та задіяний малий період часу.
Тлумачний
словничок
Дивак− це той, хто своєю поведінкою та вчинками викликає
здивування.
Матеріал у підручнику
1. Про автора - с.214-215
2. Оповідання "Дивак" - с.216-219
Учитель. Сьогодні на уроці ми познайомились із життям та творчістю письменника Григора Тютюнника та розпочали працювати з його твором «Дивак». Описи природи та її переосмислення у внутрішньому світі маленького Олеся створюють неповторну атмосферу твору, ближче з яким ми познайомимось на наступному уроці.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.Прочитати оповідання Г.Тютюнника "Дивак"
2. Заповнити таблицю за змістом прочитаного.
Оповідання Гр. Тютюнника "Дивак"
| |
Час дії
| |
Місце дії
| |
Головний герой
| |
Інші персонажі
|
05.05.2020
Тема. Г.Тютюнник "Дивак". Образ Олеся, його гідна поведінка як позиція особистості.
1. Вступне слово вчителя
— Пізнавати навколишній світ завжди цікаво, тому що ніколи не знаєш, на що можна натрапити. Хлопчик Олесь присвячував цьому пізнанню увесь вільний час та зовсім не переймався тим.
що його однолітки в цей час гралися на річці. Він займався тим, що його цікавило, за що інші називали його диваком, тому що він майже не цікавився тим, чим прийнято цікавитись у його віці. Але Олесь не зважав на інших, тому що мав власні переконання. На його формування, як особистості, дуже вплинули казки, які читала йому мати, та безупиний інтерес до світу природи.
Олесь поводиться гідно — захищає інших, допомагає та навіть не відповідає кривднику в бійці. Усе це свідчить про його моральну свідомість.
— Пізнавати навколишній світ завжди цікаво, тому що ніколи не знаєш, на що можна натрапити. Хлопчик Олесь присвячував цьому пізнанню увесь вільний час та зовсім не переймався тим.
що його однолітки в цей час гралися на річці. Він займався тим, що його цікавило, за що інші називали його диваком, тому що він майже не цікавився тим, чим прийнято цікавитись у його віці. Але Олесь не зважав на інших, тому що мав власні переконання. На його формування, як особистості, дуже вплинули казки, які читала йому мати, та безупиний інтерес до світу природи.
Олесь поводиться гідно — захищає інших, допомагає та навіть не відповідає кривднику в бійці. Усе це свідчить про його моральну свідомість.
Давайте подивимось, як ставиться сам автор до свого героя та інших персонажів твору.
2. Характеристика дійових осіб твору
Дійовими особами твору є: Олесь (головний персонаж); Федько Тойкало, дід Прокоп, вчителька Матильда Петрівна, матір Наталка, школярі, селяни (другорядні персонажі).
Характеристика головного персонажу
Олесь
Авторське бачення персонажа (цитатна характеристика):
Авторське бачення персонажа (цитатна характеристика):
- «Олесь смирно стоїть біля порога, слухає. Він ще малий, головою ледь до клямки дістає. Очі в нього чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути увесь світ»;
- «Олесь любить зиму. Йому подобається робити перші протопти в заметах, знімати снігові очіпки з кілків у тинах...»;
- «Іще любить Олесь малювати на снігу всяку всячину. Присяде навпочіпки й водить пальцем сюди, туди... пхає закляклого пальця в рот і, гримаючи чобітком об чобіток, милується своїм творінням»;
- «Олесь нахиляється, крекче, пильно мружить око. Пальтечко в нього товсте, а сам тонкий; важко нахилятись: дух спирає, під очима набряка, тому кожен сучок птицею вздрівається»;
- «Олесь згарячу ніяково посміхнувся, поторкав мокрою рукавичкою тверду ґулю під оком і, ковзаючись, побрів до школи»;
- «Олесь уявив собі, як гарно зараз у лузі, і побіг у верболози. Там він блукав до самого вечора. Обмацував холодні пташині гнізда, їв мерзлу калину...»;
- «Олесеві не хотілось пирога, але він зрадів примиренню і, щоб віддарувати товариша, хутенько занишпорив по кишенях, дістаючи звідти духмяні верчики хмелю...»;
- «Олесь ще дужче захвилювався, ледве не заплакав від щирості і солодкого почуття братерства. Він ухопив ремезяче гніздо й обома руками подав його Федькові»;
- «Олесь сором'язливо ховає обличчя в рукав»;
- «Олесь біжить підтюпцем і раптом помічає, що дерева теж біжать, кружляють, ховаються одне за одного, немов у жмурки грають. Олесь зупиняється — і дерева завмирають»;
- «Олесь винувато підсьорбує носом»;
- «Олесеві зробилося сумно. Закортіло швидше туди, в село, де сніг плете навколо електричних ліхтарів густі рожеві сіті, й привітно світяться вікна в хатках»;
- «Олесь глибше зарився в подушку і тоненько заскімлив»;
- «Олесь непомітно для себе заснув. А вночі крізь сон благав матір розповісти казку про Івасика-Телесика...».
Автор ставиться до свого персонажа дуже приязно. Олесь — маленький хлопчик, якому все цікаво, особливо те, що відбувається в лісі. Він зображується одинаком, тому що інші діти не поділяють його інтересів. Навіть дорослі не розуміють його, що призводить до конфліктних ситуацій. Один на один з природою він поводиться гідно — не псує дятлове дупло, ховає коріння дерева від морозу, рятує плотву від щуки. Він не любить сваритись, тому навіть коли Федько його вдарив, він не став йому відповідати, а навпаки — дуже зрадів їхньому примиренню. Він не може зрозуміти, навіщо дід б'є кобилу і не поділяє його переконань, маючи власні, навіть у такому юному віці.
Відеопояснення
Домашня робота:
1. Прочитати оповідання на с.220-222.
2. Усно відповісти на питання на с.223.
3. Відповісти письмово на питання тесту
Тестове опитування
1. Чому дорога річкою не була зручнішою взимку?А Тому що вона довша;
Б тому що лід тонкий;
В тому що є дорога лісом;
Г тому що ніхто нею не користувався.
2. Що намалював Олесь на снігу?
А Хату й півня;
Б школу й себе;
В свою родину;
Гснігового янгола.
3. З ким порівнює автор дятла?А 3 хазяїном лісу;
Б з санітаром;
В з дроворубом;
Г з лісником.
4. Що запропонували школярі Олесю?
А Прогуляти уроки;
Б піти до бібліотеки;
В запросити їх до себе;
Г подушки гнути.
5. Який перший урок чекав на Олеся в школі?
А Письмо; Б читання;
В малювання; Г природознавство.
6. Чому Олесь раптово покинув школу?
А Йому терміново потрібно було повернутись додому;
Б не хотів робити те, що задала вчителька;
В він вирішив приєднатися до хлопчаків на річці;
Г вчителька вигнала його з класу.
7. Що сприяло примиренню Олеся з Федьком?
А Бійка; Б розмова;
В кінець уроків; Г пиріг із м'ясом.
8. Хто підвіз Олеся додому?
А Дід Прокіп; Б сусід Микола;
В батько Петро; Г брат Пилип.
9. Чим топили піч у родині Олеся?
А Мотлохом; Б вугіллям;
В соломою; Г деревом.
10. Дядьки на вигоні називали Олеся диваком, а як їх назвав ДІД?
А Фармазони; Б патякали;
В дурні; Г божевільні.
11. Кого захищав Олесь від діда?
А Федька; Б кобилу;
В маму; Г вчительку.
12. Про яку казку мріяв Олесь?
А Про дятла;
Б про ліс;
В про Котигорошка;
Г про Івасика-Телесика.
12.05.2020
(12.45-13.15 год)
Семестрова контрольна робота
з української літератури
Твір
Мій улюблений літературний персонаж
Посилання: перейдіть на сторінку "Контрольні роботи 5Б клас"18.05.2020, 19.05.2020
Тема. Микола Вінграновський. Коротко про митця. Гуманізм повісті
М.Вінграновського "Сіроманець"
Вступне слово вчителя
Миколаївщина – прекрасний мальовничий край, у якому живуть чудові люди. Серед них багато відомих лікарів, педагогів, науковців, суднобудівельників, інженерів та людей інших професій. Наш край багатий на талановитих композиторів, співаків, письменників. Деяких ви знаєте ще з початкової школи. Хто із них вам запам’ятався найбільше? Чому?
Сподіваюся, що вивчення творчості Миколи Вінграновського в 5-ому класі, збагатить вас духовно. Адже твори цього автора пропагують такі морально-духовні цінності, як добро, людяність, навчають жити в гармонії з природою. Сьогодні для людини такі характеристики особливо актуальні. Повість"Сіроманець", з якою ми починаємо знайомитися, – це захоплююча й драматична історія про хлопчика і вовка як приклад гармонії та природи".
Коротко про автора
Буктрейлер до твору
Домашнє завдання:
1. Ознайомитися зі статтею про життя та творчість М.Вінграновського(с.225-226)
2. Прочитати частину повісті "Сіроманець" (с.232-233)
3. Усно відповідати на питання на с.233-234.
4. Скласти план до прочитаної частини (письмово).
25.05.2020
Тема. Микола Вінграновський "Сіроманець". Драматична історія про дружбу хлопчика й вовка.
Характеристика головних персонажів: хлопчик Сашко
- «Сашко пройшов ліс, вийшов у поле, як почув стрекотіння вертольота: пів-колом, низенько над лісом він летів на Сашка. Сашко чи злякався, чи що, але сів на землю і прикрився портфелем»;
- «Аби я був вовком…»;
- «Раптом Сашко відчув, що хтось дивиться йому в спину: а дубом хтось стояв! «Піти глянути чи не йти?.. — завагався Сашко. Але вирішив: — Чого це я стану його боятися? Піду гляну»;
- «Сашко вибрав підходящу для Сіроманця нору, розчистив її трохи лопатою, нарвав пирію, настелив, ліг сам»;
- «Одного дня Сашко відкрив, що Сіроманець сліпий»;
- «Так от ти який лизунчик, а ще Сіроманець, — сказав Сашко і погладив Сіроманцеві шию, почухав під горлом»;
- «Ти і не подумав тікати, бо ти у мене розумний, вовчику. Пиріжка з печінкою хочеш?»;
- «Сашко вийшов у коридор, намацав татові валянки, вліз у них, наче провалився у воду, накинув кожушок, тихо прочинив і зачинив за собою двері»;
- «Сашко став на коліна, почав обмацувати темінь, наткнувся добряче лобом на ковадло, і вже Сіроманець щімко задихав Сашкові в обличчя. Сашко обійняв обома руками вовка за шию».
Хлопчик Сашко захоплюється Сіроманцем. Він вважає його чесною та справедливою твариною, яка не зробила нікому нічого поганого. Навіть коли мислив-ці винищили його вовченят — Сіроманець не помстився їм. Тому Сашко захищає його чесне ім'я перед батьком та Чепіжним. Але дорослі не розуміють хлопця, тому що для них вовк — хижак, якого треба впіймати. Не знайшовши підтримки, Сашко вирішує діяти самостійно. Він допомагає Сіроманцю переховуватись у лісі та влаштовує втечу з сільського хліва, коли вовка таки впіймали в пастку. Сашко вважає Сіроманця кращим другом, він годує його, розмовляє з ним та проводить увесь з ним вільний час. Коли вовк був змушений покинути ліс та переховуватись на полігоні, хлопчик дуже сумував за ним. Навіть потоваришувавши з дівчинкою Галею, Сашко не забував про Сіроманця. Їхня зустріч після тривалої розлуки була дуже емоційною. Хлопчик не зраджує своїй меті вилікувати вовкові зір. Задля цього він навіть втікає з дому та подорожує кілька днів пішки, щоб дістатися до лікарні в Одесі. Йому все вдається, але останньої миті вовча натура бере верх і Сіроманець втікає з лікарні, навіть не попрощавшись з кращим другом.
Літературний диктант «Цитатна характеристика»
Установіть, про якого персонажа йдеться. Чиє ім'я має бути на місці крапочок?
1. «…навшпиньках зайшов у свою кімнату, хутко ліг, заплющив очі: в синьому океані біля … хати повз голу грушу пропливали білі айсберги» . 2. «Вовк жалібно вив. Покидав …, сам вибігав, вив на всі боки, прислухався, повертався до … знову, знову закидав його на спину і ніс далі» . 3. «…наставив вуха на лісову невідомість, сплигнув з коня, перекинув рушницю з руки в руку, повів коня стежкою, вивів його на галявину, прив'язав до со-сни, а сам відійшов і заліг у ямі» 4. «Потім … заспівав. Він співав тихим старим голосом, і така дорога лежала за ним, що аж за Одесою і за Єгиптом виднілася кожна бадилина».
Матеріал у підручнику:
1. Текст с.234-245.
2. Питання с. 245-246.
Домашнє завдання:
1. Дочитати твір "Сіроманець"
2. Відповісти на питання тесту.
1. Що робив Сіроманець усе життя?
А Полював;
Б водив зграю;
В був відлюдником;
Г переховувався.
2. Кого вовк вичікував у засідці?
А Коня з вершником;
Б зграю;
В мисливців;
Г мандрівників.
3. Що трапилось після зустрічі Чепіжного з Сіроманцем?
А Дітям заборонили ходити до лісу;
Б селяни влаштували облогу вовку самотужки;
В до села прилетів вертоліт із мисливцями;
Г вовка хотіли заманити до села.
4. Хто захищав Сіроманця?
А Ніхто;
Б дядько Побігайло;
В голова колгоспу;
Г хлопець Сашко.
5. Кого купив Чепіжний на базарі?
А Великого собаку;
Б вовкодавиху;
В рись;
Г ведмедя.
6. Що Чепіжний з мисливцями робили в лісі?
А Копали яму-пастку;
Б полювали на диких кабанів;
В вирубували дерева;
Г збирали гриби.
7. Одного дня Сашко зрозумів, що Сіроманець:
А оглух;
Б втратив нюх;
В сліпий;
Г пошкодив лапу
8. Чим Василь Дмитрович хвалився журналістам?
А Що вполював найбільшу кількість диких кабанів;
Б що впіймав Сіроманця;
В що врятував село;
Г що підстрелив останнього вовка.
9. Де переховувався Сіроманець від переслідувачів?
А Глибоко в лісі;
Б на іншому березі лиману;
В вдома у Сашка;
Г на полігоні.
10. Хто врятував його від неминучої голодної і холодної смерті?
А Льотчики;
Б танкісти;
В селяни;
Г зграя.
11. Як віддячив вовк рятувальникам?
А Став сторожовим собакою;
Б втік за першої ліпшої нагоди;
В врятував хлопця;
Г допомагав пасти худобу.
12. Куди втік Сашко з Сіроманцем?
А У степи;
Б до Одеси;
В до Києва;
Г до сусіднього села.
Тема. Повторення вивченого.
Література на літо.
Дорогі мої учні! За літо вам потрібно не тільки відпочити, а й підготуватися до наступного навчального року. Якщо під час навчання часу на читання катастрофічно не вистачає, то влітку вільного часу цілком достатньо.
Тому пропоную список літератури для обов’язкового читання. Сюди не внесені маленькі віршовані твори. Але запропоновані твори є великими за змістом і в підручнику подані у скороченому варіанті. У вас є можливість влітку ознайомитися з оригіналами цих творів.
До речі, ці книги можна взяти в нашій шкільній бібліотеці.
Список творів з української літератури для 6 класу
1. В.Винниченко «Федько-халамидник».
2. О.Іваненко «Друкар книжок небачених».
3. Е.Андієвська «Казка про яян», «Говорюща риба».
4. В.Нестайко «Тореадори з Васюківки».
5.Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
6.Л.Воронина «Таємне товариство боягузів,
або засіб від переляку №9»
Комментариев нет:
Отправить комментарий