Контрольні роботи 5 Б клас

                                                                     23.04.2020
                                                        Контрольна робота з української мови з теми

                  Словосполучення, речення. Головні та другорядні члени речення.

                                     Інструктаж із виконання контрольної роботи.
                  1.                      Приготуйте аркуш у лінію.

                2.                      Зверху запишіть своє прізвище, ім’я, клас.

               3.                      Нижче напишіть дату та вид роботи:
                                           Двадцять третє квітня
                                            Контрольна робота
                       Словосполучення, речення. Головні та другорядні члени речення.

             4.                      Оберіть та запишіть свій варіант (як ви сидите за партами в школі)

            5.                      Уважно прочитайте завдання свого варіанту.

           6.                      Виконуйте завдання спочатку на чернетці, а потім  - у чистовику.

          7.                      Питання 1-6 є тестовими, тому ви вказуєте тільки букву проти
цих цифр, біля якої, на вашу думку, знаходиться правильна відповідь.

         8.                      Останнє завдання виконуйте так:
      Перепишіть речення. Підкресліть у них всі головні та другорядні члени речення олівцем.
         9.                      Уважно читайте завдання до кожного питання, ретельно перевіряйте  
                          написане.

         10.                  Зробіть фото виконаної роботи та перешліть учителю.

     11.                  Аркуш із виконаною контрольною роботою вкладіть у робочий зошит з  
                  української мови. Після карантину цю роботу здасте вчителю (тобто мені)

                              Не хвилюйтеся, працюйте спокійно. Часу на роботу вистачить.
                                                                    Бажаю всім успіху!



                                     І варіант
           1.Укажіть рядок, у якому всі сполучення слів – словосполучення:
           а) сиджу й гойдаюсь, сиджу на верболозі, біля будинку;
           б) вітер народжується, затріпотіло поблизу, угорі прошелестіло,;
           в) прислухаюсь до співу, лебедині крила, полетіли за лебедями.
           2.  Змістовий  зв'язок у словосполученнях виражається за допомогою:
           а) прийменника; б)питання; в) закінчення і прийменника.
           3. Укажіть питальне речення (розділові знаки в реченнях навмисно пропущені):
           а) Я люблю мою Вітчизну над усе на всій землі
           б) Любіть Україну всім серцем своїм
           в) Що крила тобі у натхненні дає
           4. Укажіть двоскладне речення:
           а) Вони пішли навпростець.
           б) У тихому морі темніє.
           в) Дивлюся у воду.
          5. Вкажіть речення, у якому неправильно визначена граматична основа:
          а) Голубий намет увесь світ накрив.
          б) За лісом – пралісом золота  діжа  сходить.
          в) Земля – мов казка.
          6. Поширеним називається речення, у якому:
          а) немає другорядних членів речення;
          б) є другорядні члени речення;  
          в) немає додатків і означень.
          7. Укажіть непоширене речення:
           а) Розгулялася буря.
            б) На ранок усі вулиці були під водою.
            в) Слався по долинах тонкий туман.
           8. Укажіть головні члени речення:
           а) додаток і означення;
          б) підмет і присудок;
          в) додаток, означення і обставина.
          9. Обставина  відповідає на питання:
          а) як? де? куди? звідки?   
          б) який? чий? котрий?
          в) на питання непрямих відмінків.
         10. Зробіть синтаксичний розбір речень:
         На небі займається рожева зоря.
         Осіннє жовте листя тихо падає згори.
         На лісових горбках солодко пахли суниці.


ІІ варіант
        1.Вкажіть рядок, у якому всі сполучення слів – не є  словосполученнями:
       а) сиджу й гойдаюсь, пролітають лебеді, біля будинку;
       б) вітер народжується, затріпотіло поблизу, угорі прошелестіло,;
        в) прислухаюсь до співу, лебедині крила, полетіли за лебедями.
           2. Граматичний зв'язок у словосполученнях виражається за допомогою:
            а) прийменника;
            б) питання;
            в) закінчення і прийменника.
           3. Укажіть  спонукальне  речення (розділові знаки в реченнях навмисно пропущені):
            а) Я люблю мою Вітчизну над усе на всій землі
            б) Любіть Україну всім серцем своїм
           в) Що крила тобі у натхненні дає
           4. Укажіть односкладне речення:
          а) Вони пішли навпростець.
          б) У тихому морі темніє.
          в) Вже сонечко в море сіда.
          5. Укажіть речення, у якому неправильно визначена граматична основа:
           а) На небі схоплювалися  зорі.
           б) Небо заступали хмари.
           в) Вітер з гаєм  розмовляє.
            6. Непоширеним називається речення, у якому:
              а) немає другорядних членів речення;
               б) є другорядні члени речення;
               в) немає додатків і означень.
              7. Укажіть поширене речення:
                а) Дзвонили дзвони.
                б) Ніхто не спав.
                в) Осінь пропливає срібним павутинням.
              8. Укажіть другорядні члени речення:
                а) додаток і означення;   
                б) підмет і присудок;
                в) додаток, означення і обставина.
             9. Означення відповідає на питання:
                 а) як? де? куди? звідки?    
                 б) який? чий? котрий?
                 в) на питання непрямих відмінків.
               10. Зробіть синтаксичний розбір речень:
                        Над вечірніми ланами грає сурма золота.
                       Сивий туман покотився хвилями над землею.
                          На сході лягла величезна оранжева смуга.




                                                                        27.04.2020         
                            Контрольна робота з української літератури за темою

                            " Рідна Україна у творах українських письменників"

                                     Інструктаж із виконання контрольної роботи.
                  1.                      Приготуйте аркуш у лінію.

                2.                      Зверху запишіть своє прізвище, ім’я, клас.

               3.                      Нижче напишіть дату та вид роботи:
                                           Двадцять сьоме квітня
                                            Контрольна робота
                          Рідна Україна у творах українських письменників     

            4.                      Уважно прочитайте завдання.

           5.                      Виконуйте завдання спочатку на чернетці, а потім  - у чистовику.

          6.                      Питання 1-6 є тестовими, тому ви вказуєте тільки букву проти
                  цих цифр, біля якої, на вашу думку, знаходиться правильна відповідь.

          7.                                 7-12 завдання на відповідність виконуйте так: 
                                    Навпроти кожної букви ви ставите потрібну цифру
  
         8.                      Уважно читайте завдання до кожного питання, ретельно перевіряйте  
                          написане.

         9.                  Зробіть фото виконаної роботи та перешліть учителю.

     10.                  Аркуш із виконаною контрольною роботою вкладіть у робочий зошит з  
                  української мови. Після карантину цю роботу здасте вчителю (тобто мені)

                              Не хвилюйтеся, працюйте спокійно. Часу на роботу вистачить.
                                                                    Бажаю всім успіху!




                    Контрольна робота з теми « Рідна Україна. Світ природи»

                   1.У якому творі розповідається про дитинство Т.Шевченка?
                А) «Садок вишневий коло хати»                 
                Б) « В бур’янах»                  
               В)  «Гаї шумлять»
             2.Що роблять дівчата, повертаючись з роботи,
                     у вірші  «Садок вишневий коло хати» ? 
            А) Танцюють      
           Б) співають        
               В) сміються          
             Г) розмовляють
       3. У якому вірші Т. Шевченка   героями є соловейко, хрущі?
      А) «Садок вишневий коло хати»       
       Б) « Зірка»     
       В)  «Гаї шумлять»  
       Г) «Не бував ти у наших краях»
         4. Назвати вірш П.Тичини:
         А) «Садок вишневий коло хати»       
            Б) « Зірка»     
          В)  «Гаї шумлять»  
            Г) «За сонцем хмаронька пливе»
          5.Знайти рядок з епітетами:
       А)  Зіронька встає, соловейко научати не дає;
        Б)  Маленькі діточки, рожева хмарка
        В) неначе ворог, мов матері діти
         6.Визначити тематику творів П. Тичини:
         А) про дітей     
         Б) про тварин      
        В) про природу       
            Г) про державу
                 7.  Установіть відповідність:
              а) П.Тичина                        1. «Не бував ти у наших краях»
                                                          2.  «За сонцем хмаронька пливе»
           б) Т.Шевченко                   3.  «Княжа Україна»
                                                      4. «Зірка»
            8.   Установіть відповідність:
             а) порівняння                     1. « Купатися в морі сліз»
             б) персоніфікація               2. «світло поволі заповзає в хату»
             в) гіпербола                        3. «А туман, неначе ворог , закриває  море»
                                                           4. «Рожева хмаронька пливе»
             9. .  Установіть відповідність
                    А) «Садок вишневий коло хати»       1. «І ждеш його, того світу,
                                                                                       Мов матері діти»
          Б) « За сонцем хмаронька пливе»      2.  «Я йду, іду -зворушений,
                                                                             Когось все жду - співаючи »
        В)  «Гаї шумлять»                               3. «Співають ідучи дівчата, 
                                                                                а матері вечерять ждуть»
                                                                    4.  «Ллється чисте срібло з відер 
                                                                                на маки й калину»
       10. Установіть відповідність описів природи з назвою твору:
       А) «Лось»                                                    1. «Там же небо-блакитні простори…»
       Б) «Не бував ти у наших краях»               2. «Ставши над Дніпром зеленооким…
                                                                              я прошу перо у них високе»
         В)  « Журавлі високі пролітають»            3. «Хрущі над вишнями гудуть…»
                                                                        4. «Струмінь вітру доносив запах 
                                                                                 річкової криги,
                                                                          у ньому жив дух примерзлого болота…»
                                                                         
             11.Установіть послідовність подій в оповіданні Є Гуцала «Лось»
    А) Початок твору                                      1.Діти думали, як той лось міг 
                                                                                  попасти у воду
    Б) Розвиток подій                                      2. Лось звик до заповідника
      В) Кінець твору                                         3. Лось не ворухнувся.
                                                                          Він припав до землі, прислухаючись,
                                                                           чи  далеко ще весна…
            12. Установіть відповідність персонажів та їх характеристик
                    з оповідання «Лось» Є Гуцала:
                     А ) дядько Шпичак     1. «Неквапно попрямував  до тієї поляни, 
                                                                 на якій любив бувати…»
                  Б)  Лось                                                           
                 В) брати-підберезовики      2. «Охопили зором ріку, і їхні лиця 
                                                                      ще більше пом’якшали
                                                                  од  навколишнього простору…»
                                                                          
                                                     3. «… треба думати про те, щоб якось 
                                                                 його заховати,
                                                               замівши сліди»    


                                                                
                                                12.05.2020 
                                (12.45-13.15 год) 
              Семестрова контрольна робота
                       з української літератури
                                      Твір
      Мій улюблений літературний персонаж

                 Інструктаж до виконання
1. Приготуйте аркуш паперу в лінію.
2. Запишіть дату та вид роботи:
                                           Дванадцяте травня
                               Семестрова контрольна робота
                                                   Твір
                            Мій улюблений літературний персонаж

3. Згадайте, який вивчений на уроках української літератури твір
 вам найбільше сподобався(оповідання, повість, поема, легенда, міф, переказ..)
4. Перегляньте його у підручнику.Спробуйте відновити в пам'яті його зміст,
згадайте персонажів твору.
5. Сформулюйте тезу, чому саме цей персонаж припав вам до душі.
6. Подумайте, чому навчає нас обраний вами твір.
7.Які висновки ви зробили, прочитавши його.
8. Не забувайте, що ваше висловлювання повинно мати чітку структуру твору-роздуму.
9. Початок, основна частина, кінцівка повинні роз'єднуватися абзацами.
10. Обсяг твору  - 1 сторінка.

                  Орієнтовний план до твору ''Мій улюблений літературний герой''

1.Назва твору.
2. Прізвище, ім’я персонажа.
3.Місце проживання. 
4.Вік. 
5. Батьки, рідні.
6.Риси характеру. 
7. Поведінка, вчинки.
8.Стосунки з однолітками, дорослими, рідними.

9. Що саме мені подобається у цьому персонажі?
3.Чи хотів(ла) би я мати собі такого друга(подругу)?

 Увага! Перешліть контрольну роботу до суботи (16.05.2020)



                                                         14.05.2020 
                            (11.15-12.30 год) - 2 уроки
              Семестрова контрольна робота
                           з української мови
                                  Диктант                

                Інструктаж до виконання
     1. Приготуйте аркуш паперу в лінію.
     2. Запишіть дату та вид роботи:
                                           Чотирнадцяте травня
                                       Контрольний диктант
                                       Ще назва є, а річки вже нема                
    3. Запишіть під диктовку аудіодиктант.
     4. Перевірте диктант на наявність орфографічних та пунктуаційних помилок.
    5. Перешліть роботи вчителеві (до 15.05.2020р)





Комментариев нет:

Отправить комментарий