Контрольна робота з теми «Прислівник»
Інструктаж із виконання
контрольної роботи.
1.
Приготуйте аркуш у лінію.
2.
Зверху запишіть своє прізвище, ім’я, клас.
3.
Нижче напишіть дату та вид роботи:
Двадцять четверте квітня
Контрольна
робота
Прислівник
4.
Оберіть та запишіть свій варіант (як ви сидите за партами в школі)
5.
Уважно прочитайте завдання свого варіанту.
6.
Виконуйте завдання спочатку на чернетці, а
потім - у чистовику.
Питання 1-6 є тестовими, тому ви вказуєте
тільки букву проти цих цифр, біля якої, на вашу думку, знаходиться правильна
відповідь
7.
Уважно читайте завдання до кожного питання,
ретельно перевіряйте написане.
8.
Зробіть фото виконаної роботи та
перешліть учителю.
9.
Аркуш із виконаною контрольною роботою
вкладіть у робочий зошит з української мови. Після карантину цю роботу здасте
вчителю (тобто мені)
Не хвилюйтеся, працюйте спокійно.
Часу на роботу вистачить.
Бажаю всім успіху!
Достатній рівень
29.05.2020
І варіант
Початковий рівень
1. Усі слова є прислівниками у рядку:
А. впевнено, прекрасно, котрийсь;
Б. ліньки, попередньо, використано;
В. пошепки, інколи, сам на сам;
Г. раз у раз, обидва, мирно.
2. Прислівник – це..
А. незмінна особлива форма
дієслова;
Б. самостійна частина мови, що
виражає ознаку предмета;
В. незмінна самостійна частина мови;
Г. службова частина мови.
3. Прислівники поділяються на такі
розряди:
А. якісні, відносні, присвійні;
Б. якісно-означальні, обставинні;
В. похідні та непохідні;
Г. безособові, неозначені,
означено-особові.
4. Прислівник напам’ять належить до розряду:
А. способу дії;
Б. місця;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
5. Помилку в написанні прислівника
допущено в рядку:
А. віч-на-віч;
Б. сам-на-сам;
В. вгорі;
Г. як-небудь.
6. Прислівник мимоволі утворено способом:
А. префіксально-суфіксальним;
Б. основоскладання;
В. безафіксним;
Г. суфіксальним.
Середній рівень
7. Установити відповідність між
прислівниками та їх розрядами за значенням
1. здалеку А. причини
2. навприсядки
Б. часу
3. післязавтра В. способу дії
4. згарячу Г. міри й ступеня дії
5. трохи Д. місця дії
8.
Установити відповідність між прислівником та способом його творення
1. сильно А. основоскладання
2. праворуч Б. префіксально- суфіксальний
3. весною В. суфіксальний
4. зліва Г. перехід однієї частини мови в
іншу
Достатній рівень
9. Скласти речення зі словами по-старому і по старому.
Підкресліть головні та другорядні члени речення.
Підкресліть головні та другорядні члени речення.
Високий рівень
10. Записати слова, знявши риску.
В/гору,
сам/на/сам, любо/дорого, раз/у/раз, на/весні, пліч/о/пліч,
само/вільно, власно/ руч, де/небудь, на/перекір.
само/вільно, власно/ руч, де/небудь, на/перекір.
Утворіть і запишіть 2 складних речення із цими словами на вибір.
ІІ варіант
Початковий рівень
1. Усі слова є прислівниками у рядку:
А. випадково, весною, пішки;
Б. на пам’ять, завширшки, втричі;
В. поріг, по-моєму, прекрасно;
Г. любо-дорого, навзаєм,
використано.
2. Прислівник відповідає на питання:
А. який? чий?
Б. що роблячи? що зробивши?
В. як? наскільки? навіщо?
Г. скільки? котрий?
3. Які прислівники можуть
утворювати ступені порівняння?:
А. якісні, відносні, присвійні;
Б. якісно-означальні;
В. обставинні часу;
Г. обставинні причини та місця.
4. Прислівник набагато належить до розряду:
А. способу дії;
Б. міри та ступеня дії;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
5. Помилку в утворенні форми ступеня
порівняння прислівника
допущено в рядку:
допущено в рядку:
А. найліпше;
Б. більш актуально;
В. найменш вдало;
Г. менш гірше.
6. Усі прислівники пишуться з двома -нн
у рядку:
А. прекрасн..о, невблаган..о,
незграбн..о;
Б. грішн..о, невпин..о, живописн..о;
В. рівнин..о, туман..о,
спосон..я;
Г. бажан..о, попідтин..ю, перлин..о.
Середній рівень
7. Установити відповідність
між прислівниками
та їх розрядами за значенням
та їх розрядами за значенням
1. довіку А. причини
2. наперекір
Б. часу
3. спересердя В. способу дії
4. вдвічі Г. міри й ступеня дії
5. по-українськи
Д. мети
8. Установити відповідність між
прислівником та
формою ступеня порівняння прислівника
формою ступеня порівняння прислівника
1. холодніше А. проста форма найвищого ступеня
порівняння
2.
найбільш
чисто Б. складена форма найвищого ступеня порівняння
3.
найгірше В. проста форма
вищого ступеня порівняння
4.
більш вдало Г. складена
форма вищого ступеня порівняння
Достатній рівень
9. Скласти
речення зі словами на пам’ять і напам’ять.
Підкресліть головні та другорядні члени речення.
Підкресліть головні та другорядні члени речення.
Високий
рівень
10.Записати слова, знявши риску.
Зо/зла, де/небудь, в/двічі,
що/най/сильніше, без/кінця, дарма/що,
час/від/часу, поза/торік, яко/мога, по/перше.
час/від/часу, поза/торік, яко/мога, по/перше.
Утворіть і запишіть 2 складних речення із цими словами на вибір.
28.04.2020
Контрольна робота з
української літератури
«Загальнолюдські цінності»
(за творчістю Л.
Костенко, В. Симоненка,
М. Павленко, Л. Пономаренко)
Варіант 1
І рівень (4 бали).
1. З якого матеріалу дівчинка Анна з поезії Ліни Костенко
«Кольорові
миші» робила кольорових мишей?
а)
пластилін;
б)
лоза;
в)
сухе листя;
г)
кольоровий папір.
2. Яка річка є місцем розгортання дії у вірші
Ліни Костенко «Чайка на крижині»?
а)
Дніпро;
б)
Одра;
в)
Вісла;
г)
Волга.
3. Що, на думку Василя Симоненка, людина не в змозі
вибирати
у своєму житті?
(за віршем «Лебеді материнства»).
а)
друга і дружину;
б)
друга і по духу брата;
в)
матір та Батьківщину;
г)
друга та Батьківщину.
4. Який вірш Василя Симоненка наповнений жагою
до нових
відкриттів, закликом до активної діяльності?
а)
«Лебеді материнства»;
б)
«Ти знаєш, що ти – людина?»;
в)
«Гей,нові Колумби й Магеллани»;
г)
«Крила».
5. Які чарівні речі
були в домі у Софійки з повісті
М.
Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських»?
а)
коралі та шафа;
б)
коралі та скриня;
в)
скриня та шафа;
г)
шапка-невидимка та коралі.
6. Як звали чоловіка, у якого Гордій Кулаківський
підступом
забрав землю (за повістю М. Павленко
«Русалонька із 7-в,
або прокляття роду Кулаківських»)?
а)
Сергій Пустельник;
б)
Валентин Білий;
в)
Данило Міщенко;
г)
Олександр.
7. Чим жінки підкормлювали полонених німців у новелі
Любові Пономаренко «Гер переможений»?
а)
супом;
б)
кашею;
в)
вареною картоплею;
г)
пирогами.
8. Хто був зображений на фотокартці, яку німець Фрідріх
любив
показувати усім
(за новелою Любові Пономаренко «Гер переможений»)?
а)
він у молодості;
б)
його дружина;
в)
його син;
г)
його дочки.
ІІ
рівень (2 бали).
9.
Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1.
«Кольорові миші»;
2.
«Чайка на крижині»;
3.
«Ти знаєш, що ти – людина?»;
4.
«Гей, нові Колумби й Магеллани».
а)
Кораблі! Шикуйтесь до походу!
Мрійництво! Жаго моя! Живи!
б)
За тобою завше будуть мандрувати
Очі материнські і білява хата.
в)
Більше тебе не буде
Завтра на цій землі…
г)
І той сусід сказав тоді у тиші:
– Панове судді. я її привів…
д)
В цьому році зима
Не вдягала білої свити…
10. Установіть відповідність між героєм повісті
Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або
Прокляття роду Кулаківських» та його характеристикою.
1.
Вадим.
2.
Сашко.
3.
Валентин.
4.
Ростик.
а)
тато Софійки;
б)
братик Софійки;
в)
колишній однокласник Софійки та її хороший друг;
г)
однокласник Софійки, хлопець, який їй подобався;
д)
наречений Сніжани.
ІІІ
рівень (3 бали).
11. Охарактеризуйте образ Сашка з повісті Марини Павленко
«Русалонька із
7-в, або Прокляття роду Кулаківських».
12. Як ставилися діти до полоненого німця Фрідріха
з новели Любові
Пономаренко «Гер переможений»?
13. У чому сусід звинувачував дівчинку Анну
з вірша Ліни
Костенко «Кольорові миші»?
ІV рівень (3
бали).
Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем:
1.
У чому полягає сенс життя людини на землі
(за
поезією Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»)?
2.
Що робить людину крилатою (за поезією Ліни Костенко «Крила»)?
3.
Чи легко бути «білою вороною»
(за поезією Ліни Костенко «Кольорові миші»)?
4.
Гуманістична ідея новели Любові Пономаренко «Гер переможений».
Варіант 2
І
рівень (4 бали).
1. З чим порівнює сад після дощу Ліна Костенко
у вірші «Дощ полив»?
а)
з діжкою;
б)
з парасолькою;
в)
з річкою;
г)
з людиною.
2. У якому польському місті Ліна Костенко написала
поему «Чайка на крижині»?
а)
Варшава;
б)
Люблін;
в)
Щецін;
г)
Краків.
3. У якому вірші Василя Симоненка постають образи досади,
казки, мавок, верб, тополь?
а)
«Лебеді материнства»;
б)
«Ти знаєш, що ти – людина?»;
в)
«Гей,нові Колумби й Магеллани»;
г)
«Крила».
4.
Яка ідея вірша Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»?
а)
особливим людям важко жити у суспільстві;
б)
кожна людина особлива та унікальна;
в)
потрібно постійно прагнути до нових відкриттів;
г)
усі ми, як близнюки, схожі один на одного.
5. Який предмет постійно знаходили у квартирі,
що була під Софійчиною (за повістю М. Павленко
«Русалонька із
7-в, або прокляття роду Кулаківських»)?
а)
коралі;
б)
блакитну стрічку;
в)
червоний шарф;
г)
чорні рукавички.
6. Як звали нареченого Сніжани, у якого була своя сім’я,
брехня про яку і стала на заваді шлюбу
(за повістю М.
Павленко «Русалонька із 7-в,
або прокляття роду Кулаківських»)?
а)
Вадим;
б)
Олександр;
в)
Валентин;
г)
Сергій Пустельник.
7. З чого майстрував німець Фрідріх прикраси для
будинків,
які так
подобались місцевим жінкам?
а)
з дерева;
б)
зі шматочків цегли;
в)
з мідної проволоки;
г)
з каміння.
8. Як завершилося життя німця Фрідріха
з новели Любові
Пономаренко «Гер переможений»?
а)
помер від туберкульозу;
б)
помер від серцевого нападу;
в)
помер від старості після довгих років життя;
г)
покінчив життя самогубством.
ІІ
рівень (2 бали).
9.
Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1.
«Дощ полив»;
2.
«Крила»;
3.
«Лебеді материнства»;
4.
«Гей, нові Колумби й Магеллани».
а)
Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу,
Виростуть з тобою приспані тривоги.
б)
…кажу, давно, кажу, у Вишгороді,
Підсудна Анна стала пред судом.
в)
Немає поля,
То буде воля,
Немає пари,
То будуть хмари.
г)
Ген корів розсипана квасолька
Доганяє хмари у полях.
д)
Мріяти й шукати, доки жити,
Шкварити байдужість на вогні!..
10. Установіть
відповідність між героїнею повісті
Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття
роду Кулаківських» та її характеристикою.
1.
Сніжана.
2.
Клава.
3.
Ірка.
4.
Катерина.
а)
мама Софійки;
б)
прабабуся Софійки;
в)
тітка Софійки;
г)
однокласниця Софійки;
д)
далека родичка Вадима, привид якої жив
у
квартирі під Софійчиною.
ІІІ
рівень (3 бали).
11. Охарактеризуйте
образ Вадима з повісті
Марини Павленко
«Русалонька із 7-в,
або Прокляття роду Кулаківських».
12. Чому німець-нападник Фрідріх з новели
Любові
Пономаренко «Гер переможений» викликає
у читача співчуття?
13. У чому сусід звинувачував дівчинку Анну з вірша
Ліни Костенко «Кольорові миші»?
ІV рівень (3
бали).
Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем:
1.
У чому полягає сенс життя людини на землі
(за поезією Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти
– людина?»)?
2. Що робить людину крилатою
(за поезією
Ліни Костенко «Крила»)?
3. Чи легко бути «білою вороною»
(за поезією
Ліни Костенко «Кольорові миші»)?
4.
Гуманістична ідея новели Любові Пономаренко «Гер переможений».
12.05.2020
(11.15-11.45 год)
Семестрова контрольна робота
з української літератури
Твір
Мій улюблений літературний персонаж
Інструктаж до виконання
1. Приготуйте аркуш паперу в лінію.
2. Запишіть дату та вид роботи:
Дванадцяте травня
Семестрова контрольна робота
Твір
Мій улюблений літературний персонаж
3. Згадайте, який вивчений на уроках української літератури твір
вам найбільше сподобався (оповідання, повість, поема, новела...)
4. Перегляньте його у підручнику.Спробуйте відновити в пам'яті його зміст,
згадайте персонажів твору. Оберіть найулюбленішого.
5. Сформулюйте тезу, чому саме цей персонаж припав вам до душі.
6. Подумайте, чому навчає нас обраний вами твір.
7.Які висновки ви зробили, прочитавши його.
8. Не забувайте, що ваше висловлювання повинно мати чітку структуру твору-роздуму.
9. Початок, основна частина, кінцівка повинні роз'єднуватися абзацами.
10. Обсяг твору : 1 - 1,5 сторінки.
2. Прізвище, ім’я персонажа.
3.Місце проживання.
4.Вік.
5. Батьки, рідні.
6.Риси характеру.
7. Поведінка, вчинки.
8.Стосунки з однолітками, дорослими, рідними.
9. Що саме мені подобається у цьому персонажі?
Увага! Перешліть контрольну роботу до суботи (16.05.2020)
13.05.2020
Тема. Семестрова контрольна робота
Диктант
Джерело
Завдання:
1. Запишіть дату, вид роботи, назву диктанту.
2. Запишіть під диктовку диктант. Перешліть виконану роботу вчителеві.
3. Не забудьте перевірити диктант на орфографічні та пунктуаційні помилки.
(11.15-11.45 год)
Семестрова контрольна робота
з української літератури
Твір
Мій улюблений літературний персонаж
Інструктаж до виконання
1. Приготуйте аркуш паперу в лінію.
2. Запишіть дату та вид роботи:
Дванадцяте травня
Семестрова контрольна робота
Твір
Мій улюблений літературний персонаж
3. Згадайте, який вивчений на уроках української літератури твір
вам найбільше сподобався (оповідання, повість, поема, новела...)
4. Перегляньте його у підручнику.Спробуйте відновити в пам'яті його зміст,
згадайте персонажів твору. Оберіть найулюбленішого.
5. Сформулюйте тезу, чому саме цей персонаж припав вам до душі.
6. Подумайте, чому навчає нас обраний вами твір.
7.Які висновки ви зробили, прочитавши його.
8. Не забувайте, що ваше висловлювання повинно мати чітку структуру твору-роздуму.
9. Початок, основна частина, кінцівка повинні роз'єднуватися абзацами.
10. Обсяг твору : 1 - 1,5 сторінки.
Орієнтовний план до твору ''Мій улюблений літературний герой''
1.Назва твору.2. Прізвище, ім’я персонажа.
3.Місце проживання.
4.Вік.
5. Батьки, рідні.
6.Риси характеру.
7. Поведінка, вчинки.
8.Стосунки з однолітками, дорослими, рідними.
9. Що саме мені подобається у цьому персонажі?
3.Чи хотів(ла) би я мати собі такого друга(подругу)?
Увага! Перешліть контрольну роботу до суботи (16.05.2020)13.05.2020
Тема. Семестрова контрольна робота
Диктант
Джерело
Завдання:
1. Запишіть дату, вид роботи, назву диктанту.
2. Запишіть під диктовку диктант. Перешліть виконану роботу вчителеві.
3. Не забудьте перевірити диктант на орфографічні та пунктуаційні помилки.
29.05.2020
ВІДПОВІДІ ДО ТЕМИ
"СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ ТА ВИГУК"
ЗАВДАННЯ В ТЕСТОВІЙ ФОРМІ. УКРАЇНСЬКА МОВА
1 А;
2 В;
3 Б:
4 Г;
5 Г;
6 Г;
7 А;
8 Д;
9 А;
10 В;
11 В;
12 В:
13 Д;
14 Г;
15 Б:
16 В:
17 Г;
18 Д;
19 А;
20 Г;
21 Г;
22 Б;
23 В;
24 Г;
25 Д;
26 А;
27 Д;
28 Г;
29 А;
30 А.
2 В;
3 Б:
4 Г;
5 Г;
6 Г;
7 А;
8 Д;
9 А;
10 В;
11 В;
12 В:
13 Д;
14 Г;
15 Б:
16 В:
17 Г;
18 Д;
19 А;
20 Г;
21 Г;
22 Б;
23 В;
24 Г;
25 Д;
26 А;
27 Д;
28 Г;
29 А;
30 А.
Комментариев нет:
Отправить комментарий